Men aaaaaaaaaahh!

Gravt missnöjd. Efter massa pillande med html-koder så jag får upp en kilpp här, inser jag senare att det inte funkar ändå. Så jag får skita i det helt enkelt, för lägga upp klippet på youtube vete fan om jag orkar eller har lust med.

Dumma blogg.se! Fixa en vettig funktion att lägga upp bild- och ljudklipp. I alla fall en funktion som man inte behöver treårig datateknisk utbildning för att klara av att hantera. *morr*

Dagens kaktus till blogg.se helt enkelt.

Bara för att jag avskyr html och ändå lyckades så fint med att lägga in och länka det. :-(

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

det blir nog bättre^^

2011-08-19 @ 17:27:58
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0