Mer skrivande..

Då blir det att ta nya tag med skrivandet en stund innan det är dags att möta upp sonen från skolan. Ska titta över en påbärjad sak nu och förenkla den lite. Blev i mastigaste laget upptäckte jag när jag läste igenom det och funderade lite. Det är faktiskt tänkt att bli en barnbok, så jag antar att man måste tänka lite på att inte veckla in sig i diverse skildringar och förklaringar. Det ska vara lätt att begripa och sätta sig in i, och samtidigt fånga intresset hosläsaren. Ja ja, vi får se om jag lyckas.
Det sägs ju att varje manus skrivs om hur många gånger som helst innan det är klart. Men jag tror att ett manus aldrig kan bli riktigt färdigt tillhundra procent. Det är alltid någonting som kan bli bättre eller annorlunda. Mycket slit med det här... Hm...

Men något måste man göra om dagarna när man inte har så mycket annat att göra...

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0