Söndag kväll

Ja, just precis söndag kväll. Sonen hade haft roligt på det stora hela i helgen, hemma hos kompisen. det blev bara lite groll när en tredje person kom dit och skulle vara med. Tre personer funkar oftast inte lika bra som bara två. Speciellt int eeftersom min grabb är världens snällaste och inte bråkar i onödan eller försöker trycka ner andra för att själv ta plats. Nästan så han stiger åt sidan för folk istället och känner sig åsidosatt. Så det var väl kanske inte så kul direkt, men i övrigt hade han haft kul.
Sovsäcken hade fastnat med fodret i blixtlåset, och så var han rädd att jag skulle bli arg och han trodde han hade förstört den. Har inte orkat titta på sovsäcken än, men jag tror ju inte den är trasig.

Nu ska jag snart hoppa ner i sängen igen och sova lite. Måste jobba en sväng imorrn bitti eftersom jag av förklarliga skäl inte orkat med det under helgen.

Nä, godnatt allihop!

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0