Tisdag

Hänt idag då? Inte allt för upphetsande saker faktiskt. Ibland har man dagar då det inte händer ett dugg men när man ändå sysselsätter sig till fullo.
Jag fick en gnutta inspiration och har skrivit mest hela dagen. Det här blir bra det här. Nu är jag lite seg igen och ska snart sova, så snart jag druckit ur teet. Alltid detta te... =)

Katt och hund har även fått frispelet allan här hemma idag. Eller ikväll... Efter att Linus hade lagt sig. Han var trött, så han hann nog somna tror jag, för han sa inget  i alla fall. Katten for runt som ett torrt skinn med flaskborstesvans, och hunden efter med pipgrodan i munnen. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Sen försvann katten ner i en plastpåse som låg på golvet., Hysteriskt rolig syn. Skulle busa lite med hunden och rufsa om honom på ryggen. Då morrade han mot mig ganska rejält. Trodde först att han hade ont nån stans, men efter en närmare undersökning verkade det inte så. Lekte lite till och skulle testa att rufsa om honom igen. Mera morr. Då slutade jag leka, tog pipgrodan, la tillbaka den i hundkorgen och satte mig vid datorn.. Budskapet gick fram. En besviken hund kom och försökte blidka mig med en nerdrägglad grön pipgroda... Det gick inte. Morrande hundar vill jag inte leka med, och han ska ge fullkomligt tusan i att morra åt mig. Det är jag som leder den här flocken. Ska någon morra åt andra så är det jag. Inte han, för det är i alla fall tänkt att han ska stå längst ner i rangordningen. Sköldpaddan undantaget, för hon gör ändå inget väsen av sig.

Dagens bild blir på mig och katten... Rätt kul bild. Min näsa ser ut att vara värsta trollnäsan. Jättestor. Haha. Spelar roll då, jag gillar min näsa, oavsett om den ser stor ut på ett par bilder eller inte. Totalt osminkad dessutom. Som vanligt.

Kan ju bara för sakens skull förtydliga att det är mitt eget hår, inga extensions eller annat fusk. Gillar att det ser både längre och tjockare ut på den här bilden.. Hehe... =)

Tror detta är den tredje bilden på mig själv här i bloggen, totalt sett av alla bilder som finns. Vilken tur att man inte är som vissa andra personer i världen. Då hade väl bloggen svämmat över av idolbilder på mig själv. Men jag kan inte motstå att ha ett par stycken ibland. Jag menar, det är ju trots allt jag! :D

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0