Lite nya göromål

Senap webbyrå



En bra dag idag. Känt mig riktigt produktiv. Hittat två andra sidor på nätet jag reggat mig på, som kan vara givande för min lilla hobby. Råkade dessutom på en liten tävling och skrev snabbt ihop en liten novell, som tydligen fick några riktiga kritiker att lyfta på hatten. Ja ja, vi får se hur det går. Folk brukar inte alltid tycka som kritikerna gör.

Nu är det snart starten på Snapphanerallyt. Det ska bli kul. Ska kolla ikväll, och imorgon om inte lördagen får för sig att flyta bort bland gråa moln och häftigt vattenfall ifrån himlen. Hoppas inte det... Har jag nu batteri på kameran ska jag ta med den också. Fast den är ju inte så snabb på att ta bilder som synd är. Får be förarna att stanna och posera istället. Blir säkert populärt. Eller inte... Haha...

Under tiden jag är borta ikväll ska sonen stanna hemma, för han ville absolut inte med ut och kolla rally. Nej, det tittade vi ju på förra året, räcker inte det? Så han kilade ner till grannen och frågade om han kunde få komma ner dit om han började känna sig ensam sen när jag åkt iväg. Det kunde han. Snäll granne vi har. Brukar ha tur med grannar måste jag säga. I varje trappa jag bott i har det funnits minst en snäll granne som man knutit kontakt med. T.A och H.D, jag uppskattar er. Inte bara för det som har med barn att göra, utan även för att ni är dom ni är.

Nej, ska pyssla med lite annat nu. Återkommer en annan gång.

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0