Film och Facebook

Är det inte lite LOL-varning att sitta och titta på en film som man kommenterar på Facebook ihop med några andra? I vilket fall som helst så är det vad som händer just nu. Blir bara lite småtrött på all jäkla reklam som kanalen tvunget måste lägga in varje kvart eller vad det är.

Inte har jag fått Linus i säng heller. Han vägrade när han såg att det var dinosaurier på tv, så jag räknade med att han snart skulle somna framför tv'n, men nej, i skrivande stund är han fortfarande vaken. Han lär vara sur på mig imorrn bitti när det är dags att kliva ur sängen. Fast jag sa till honom att jag tar till vilka medel som helst för att få honom ur säng om det behövs. Hehe hehe...

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0