Läsvärt!

Det här är en bok som är med och tävlar i Månadens Manus på sidan Kapitel1.se
Har läst den och tyckte om den, så därför vill jag dela med mig av den.

http://www.kapitel1.se/sandra-vastlund/mammaresan---med-avgang-vecka-42-fran-perrong-bb

Nu orkar jag inte lägga in länkar i html idag och göra det snyggt, så ni får kopiera texten istället.

Det handlar om en helt vanlig tvåbarnsmamma som berättar på ett kul sätt om vardagen och livet som förälder. Har man barn känner man nog igen sig i en hel del av det hon skriver, och har man inte barn så kan det vara en intressant bok att läsa för att mentalt förbereda sig inför att bli förälder. Eller kanske i preventivt syfte? Vad vet jag... :P

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0