Sunday, bloody sunday!

Spännande dag idag. Eller inte.
Sov länge gjorde jag inte. Haft jätteroligt hade jag inte. Solat i det varma vårvädret gjorde jag inte heller.

Sonen ville int ehem idag heller, så jag sitter här alldeles ensam med djuren och spökena. Taskigt läge. Jäkla unge! Men jag slapp i alla fall kladda med transporter för att få hem honom. Alltid något.

Så har jag jobbat. Det var ännu mindre spännande än vanligt, tog massa tid och entusiasmen fanns någon helt annan stans. Var lite off, kände jag. Så blev det en paus i jobbandet och bort till Subway och köpte mat. När det var slut hade jag kunnat äta lite till utan problem. Och jag tog ändå en hel, lång sub. Inte de där halva små sakerna.

Väl hemma igen så var jag dyngsur och frusen, men tackar ändå min lyckliga stjärna över att jag tog ullkappan på mig. Den värmer även när den blivit genomsur.



Sen har jag hälsat på Ella, the new dog in tha hood. Mycket trevlig tjej, och hon kommer hit och ska vara daghund hos mig imorgon. Kan bli intressant, då hon inte har så mycket koppelvana. Får nog gå ut med jyckarna en och en imorrn. Eller det märks... Bestämmer jag mig för att det går bra så kommer det gå hur bra som helst.

Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen och varva ner lite, låta ögonlocken bli tyngre och tyngre, och slutligen somna ifrån en diskussion eller nåt. :P

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0