Måndag och svinkallt!

Vad sjutton ska man skriva idag? Morgon nu. Kallt som bara den och så är jag trött och mår illa. Precis som vanligt. Drömde massa konstigheter. Vi var ett gäng som blev jagade av dinosaurie-monster-draktjofräs. Inte för att jag är nån psykologiproffessor eller drömtydare, men till och med jag fattar vad den drömmen betyder.
Inre stress, inre oro som man måste möta, inte springa ifrån eller gömma under mattkanten. Face the fear helt enkelt.
Ska göra mitt bästa för att lyckas med det...
 
Kan i övrigt säga att Linus kom iväg till skolan som han skulle, vad jag vet, och att hundarna är lagom hajpade nu när det kommit en decimeter snö.
Måste säga att jag tycker sååå mycket bättre om snön än vad jag gör när det bara är regnigt, mörkt och blåsigt. Jag behöver ljuset... Hoppas snön stannar kvar ett tag nu. Jag blir på aningens bättre humör och kanske får en pyttegnutta mer energi. Annars känner jag mig ganska trött på det mesta just nu, men utan någon verklig anledning. Det finns andra som har så mycket mer stress och orosmoment än vad jag har, så det känns nästan förmätet att erkänna att jag är lite låg nu. Men skit samma... Det blir bättre när ljuset återvänder och solen är framme lite mer.
 
*over and out*

Kommentarer
Postat av: Ylva

Det är ju omöjligt att vara på topp jämnt. OCh jag tror det är ganska vanligt att man får en dipp så här inför jul/nyår. Då man "förvantas" vara på topphumör bara för att det ska vara så. Man får känna sig nere, faktiskt!

Svar: Jo, det är klart... Man kan bli lite utstressad bara för att alla förväntas vara så strålande glada och harmoniska och visa upp en perfekt fasad inför jul och nyår. Jaja, det kan bara bli bättre. :-)
Alexandra Fredriksson

2012-12-04 @ 12:06:48
URL: http://www.kulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0