Är jag lite elak?

Jag gillar att lägga lite kommentarer här och där. Ser jag något jag stör mig på är jag inte sen med att kommentera det. Ofta innan att hinna tänka efter först.
Det är svårt att tänka efter före när man är impulsiv.

Nyss var ett sådant tillfälle.

En tonåring hade skrivit något liknande om att alkoholen är din fiende, jesus säger älska din fiende och gud säger tro på jesus.

Så skriver jag under detta : Vad hände med att använda de egna hjärncellerna istället för att folja med lämmeltåget? och en smiley på slutet.

Min humor och svaga ironi gick inte hem. Tonåringen fattade noll. Antagligen hajade inte kompisarna heller vad jag menade.

att jag aldrig lär mig! Det går inte att skämta med småfolk så vida man inte lägger in ett Justin Bieber, könsord eller facerape...

*suck*

*over and out*

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej sötnows! Det var längesen!

2012-01-10 @ 21:28:58
URL: http://ellaolinmanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0