Fredag

Den här dagen närmar sig sitt slut den med.
Råkade ut för ett par störda ungar när jag var ute med dogsen. De var jätterädda när jag skulle gå förbi, och så fort jag hade passerat så började de följa efter oss precis bakom hundarna, och hetsade dom genom att skälla och pipa och studsa runt. Klart hundarna undrade vad som pågick, och så fort dom skulle vända på sig och titta efter så blev det kackel i hönsgården. Jag sa till snorungarna att lägga av och inte förfölja oss, men vad hjälpte det? Efter att jag stannat och hötte med näven åt dom, och pekade åt ett annat håll, och rutit "jalla jalla" åt dom så droppade de av.
Antar att det hade varit lika effektivt att koppla loss Spike så han hade fått undersöka dom och morra lite åt dom. Om inte effektivare...
 
Nu är det te och mackor som gäller, och lite filmmys och en chokladkaka med lakrits som står på schemat. Ska bli riktigt najs det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0