Torsdag

Veckorna går ganska fort tycker jag. Snart helg igen, och vädret verkar ha kommit på lite bättre tankar än kyla, snö och is. Okej att det har blåst som sjutton idag, men la ni märke till att vinden faktiskt inte var isande kall?

Har inte sett röken av ett enda irritationsobjekt idag, vilket var väldigt skönt.

Linus ville diskutera vad som har hänt i Boston, och han var visst ganska insatt. Märkligt vad den grabben känner till saker och har kloka funderingar och åsikter om det som händer i världen. En grabb att vara stolt över på alla sätt och vis.

Och jag funderar på om jag skulle sticka och träna i morgon förmiddag. Det får bero på dagsformen helt enkelt... Men det hade varit lite gött att glida ner i bubbelpoolen och relaxa lite när man tränat klart iof... Beach -13 hägrar, och snart är det ju dax att börja grunda lite på solbrännan dessutom, så inte skinnet trillar av när solen börjar lysa på allvar.

Har ett styck amstaff här som stirrar på mig med ett extremt sårat uttryck i ansiktet just nu. Från sin plats på golvet. Men jag anar ju att så fort jag somnar kommer han att förflytta sig till sängen och glömma bort att jyckar ska vara på golvet. Katten å sin sida har svårigheter med att ta sig förbi Spike utan att få ett tjuvnyp, eftersom den gamle schnauzern har fått för sig att katten inte ens får titta på gammelhundens korg. Kommer katten för nära smäller det. Jag börjar misstänka att jycken har lite PMS eller nåt. Ja, dessa underbara djur. Aldrig händelselöst med dom i närheten. Även om de inte hittar på något speciellt så är det ändå intressant att bara observera dom.

Nä, nu är det ett försök att hinna med tåget till drömmarnas land som gäller. Natti natt, folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0