Väldigt bra dag idag

Idag har varit en väldigt bra dag. Varit iväg en sväng och haft trevligt och slagit ihjäl lite tid i en lägenhet jag trivdes väldigt bra i.
Sen blev det faktiskt pizza till kvällsmat i glatt sällskap.
Och så har jag fått en blomma. Det var lätt dagens höjdpunkt måste jag säga. Linus ringde mitt på dagen och sa att han tänkte ta med en överraskning till mig. Så när jag kom hem efter att ha varit iväg lämnade han över något litet inslaget i sånt där nästan silkigt emballagepapper.
-Öppna försiktigt, sa han.
Blev nästan lite rörd där. Så otroligt gulligt av honom att köpa en blomma eller snarare krukväxt till mig. Mammahjärtat sväller verkligen och dunkar på hur bra som helst av såna spontana uppskattningsbevis. Då kan man nog säga att man har gjort något bra som förälder, när barnet av helt egen kraft och enga pengar spontanhandlar något  till en på det viset. Eller vadå nästan lite rörd? Jag blev rörd... Och jätteglad. Älskade lilla unge, världens bästa lilla pojke!
Den bästa lillungen man kan ha. Älskar honom så enormt så det inte finns ord att beskriva det. Men det är så det ska vara.
 
 
Tänk så glad man kan bli för en liten överraskning ifrån sitt barn.  :-) Den grabben är  ju bara bäst!
 
Just det, har klippt klorna på hundarna och katten också idag. Så nu blir det väl lite mindre rejsande  i soffan ett tag när fästet inte längre är långdubbat... haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0