världen är sjuk

Man ska vara glad att man bor där man bor och inte i Boston exempelvis. Usch! Man blir rädd för människors sinnessjuka idéer. Det är inte klokt. Och värre lär det säkert bli.
 
Och den här världen har man satt barn till? 
 
 
Jepp, då var det dax igen för att fasa för alla trappor. Nästa gång får det bli nosgrimma på Disel så han inte rycker sönder knät ännu mer. Märks att hundarna älskar måndagspromenaden och blir helt spattiga... 
 
Fick ett efterlängtat samtal i förmiddags. Om en vecka är det dax och jag fick ett tema att fundera kring och skriva något om. Nästan så man får prestationsångest, men jag kan skriva, så jag borde inte bli nervös. Jag vet att jag kan det...
 
Och på tal om ångest så har jag glömt ta medicinen nu i två dar. Kom på det nu. Tja, lite kryper det, men ändå ganska okej. Det går på rätt håll. skönt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0