spännande dag...

Oliiiidligt spännande... Eller nåt.
Brottas med med min never ending to-do-list. Funderar på om jag har tillräckligt med proppar hemma för att våga starta dammsugaren... 
 
Jaja... I-landsproblem, jag vet. :-P
 
Diskberget är omhändertaget.
Tvättmaskinen satt i arbete.
Blommorna vattnade.
Hundpromenad avklarad.
Hallen undanplockad.
Kattlådan rensad.
Kärleksmums under bakning.
Dasset städat.
 
Snart blir det soffmys med film och popcorn och sen lite sömn föratt inte vara värsta trötta ufot imorgon, då det är dax för lite äventyr i det gröna. :-D Och hundarna får allt ta och stanna hemma imorgon. Lugnast så. 
 
Och DÄR levererades dagens asgarv också. 23.10 noterat klockslag. Tackar. Ett gott skratt förlänger livet. Nu kan jag sova gott i natt med.
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0