Snart sova

Har varit på hundpromenad ikväll, och det var jättemysigt att gå skogsslingan nu när snön lyser upp naturen. Spike fick gå lös en del av sträckan ihop med Egon, en jack russel. Totalt var 6 hundar och 5 hundförare med idag. Lugnt och skönt och inga incidenter.

Gårdagens kväll var mysig och trevlig, innehöll prat om framtiden, resor och bilar. Det blev lite pussande, kramande och jag fick massage. Han sa även att han älskar mig och att kontakten med henne skulle upphöra. Jag frågade hur han kände inför det, och hansvarade att nä, det kändes inget. Hon betyder inget och det är mig han älskar. Jag älskar honom också, och det kändes underbart att få ligga i sängen och mysa med honom. Så sa han att det är hans tur att bjuda på middag nästa gång. Det ser jag fram emot. Ska bli trevligt. :-)

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0