Trött som vanligt

Söndag idag. Förkyld, muskelvärk i rygg och nacke och vill helst krypa ner under täcket. Det funkar dock inte så bra att göra det, för jag ska straxt palta på mig och pulsa ner till affären om det ska bli nån middag idag. Och vi som får en middagsgäst och allt.

Har inte fått några fler skumma samtal än så länge, det är väldigt skönt, måste jag säga. Undrar vad det var för fjant som tyckte det kändes nödvändigt att ringa upp mig sådär. Jaja...

Drar mig verkligen för att gå ut. Hur kan man bara va så här mördande trött? Fast iofs så har det hänt ganska mycket grejer den sista tiden. En kusin dog i början på veckan, och självklart är det oerhört ledsamt, uppå allt annat skit som hänt. Men hans Facebooksida verkar redan vara bortplockad. Det gick snabbt måste jag säga.

Näe, dax att göra nytta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0