äventyr

Blir äventyr imorgon. Ska bli superkul. Har dessutom resten av veckan fylld med fler äventyr. Nåt får man ju hitta på och inte bara sitta hemma och glo. Det ska ju kännas att man lever, och det behöver jag. Jag är värd det. Så det så. Toppenaktiviteter taggat med bra sällskap. Var till o med på apoteket tidigare idag och såg till att jag har alla nödvändiga mediciner, även de jag inte riktigt haft råd att hämta ut på halva sommaren, så nu klarar jag mig ett tag. Inga möten nästa vecka heller, utan bara fart och fläkt som gäller.
 
Detta behöver jag så mycket! Tur att folk går på semester så de har lite mer tid att spendera på roligheter.
 
Nä, om man skulle försöka sova lite kanske... Natti natti folk och fä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0