fortsatta äventyr

Bra dagar med äventyr både igår och idag. Igår skulle vi ut och åka lite båt, och eftersom saker aldrig blir som man planerat så planerade jag ingenting, utan bestämde mig för att bara flyta med.  Lika bra det. För båt blev det inte. Den var trasig. Haha. Så det blev en fin dag med sol vind och vatten istället.
 
Idag blev det vidare äventyr söderut och besök i en gammal gotisk kyrka. Guidad visning såklart och så käkade vi på en riktigt mysig italiensk restaurang. Så blev det lite stadsvandring i solskenet. Så himla mysigt. Kullerstensgator, kalkade husväggar, gamla små tegelhus, rosor och andra blommor vid varenda fönster och dörr. Och så besök i en väldigt fin park. Satte oss på en bänk och tittade rakt upp på palmbladen och bara njöt. Hittade faktiskt 6 härvor ullgarn till väldigt bra pris dessutom, i mysiga färger, så jag lider ingen brist på garn när jag kommer hem.
 
Lite trist bara att jag är förkyld och har lite ont i halsen, men skit samma. Så länge solen skiner och febern håller sig borta så är det mesta helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0