Vet hon?

Vet hon att den hon tror sig vara ihop med inte är henne trogen?
Vet hon att han förnekar att de är ihop?
Vet hon allt det andra?
Vet hon att väldigt många personer tycker att hon har tappat greppet och behöver proffessionell hjälp?
Vet hon att väldigt många personer är trötta på henne?
 
Nu är ju inte det sånt man bara går fram till en person och berättar, utan man försöker hålla god min och  låssas som ingenting. Det tillhör ju god ton, så jag förstår att många inte vill ta upp det med henne. De tycker inte det är lönt, eftersom hon ändå inte kan ta till sig det, inte vill förstå att hon har gått för långt.
 
Vet hon om att hennes vänner börjar tröttna på henne och genomskåda henne?
 
Och jag undrar hur många personer som kommer att tro att detta är om just dom... Och ta åt sig och gnida sina ömma tår. Kanske ett antal... Finns ju några att välja på iaf. Just DU som kanske läser detta, är sannerligen inte ensam om att läsa min blogg.
 
Vet just hon som jag syftar på, att det gäller just henne? Skulle inte tro det, men det är skönt att skriva av sig. Tror inte ens personen är här och läser så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0