Fredag

Stressigt idag måste jag säga. Men hunnit med ganska mycket ändå.
Varit hos frissan, varit med en kompis och fixat datorn, kollat in en fritidsgård, handlat och planerat och haft mig. Handlat kläder till Linus, och det blev även ett par shorts till mig själv. Tyvärr fanns inte den modellen jag fastnade för i min storlek, så det fick bli ett annat par, vilket Linus snabbt förklarade som "fjortis-shorts" och inte tyckte var passande för hans gamla mamma att ha på sig. Trist för honom, han får stå ut. Jag håller inte med om att det var fjortisstuk. Ingen cameltoe och inte allmän visning av skinkorna heller, och dessutom lite marginaler för viktökning.

Känner ändå att det hade behövts ett par timmar till, men får bli upp tidigt imorrn bitti. Ska ha lite minikalas för Linus imorrn bitti dessutom, han fyller ju hela tio år. Och resten av dagen blir det bröllop för hela slanten.
 
Hoppas verkligen det blir vettig sömn i natt, jag behöver det... Men det känns inte som att det blir så. Nåja, det får gå ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0