inte fel alls

Fler såna här kvällar och nätter tack. Många fler, ofta och mycket.Det går liksom inte att misstycka. Det behövs inte filmmys i soffan eller nåt. Det räcker väldigt bra utan film, med en dusch och en säng. Och någon speciell person som man vill vara med. Och som vill vara med mig. Sen gör det inget om man har djupa känslor för varandra heller. Blir så mycket bättre då. Tack för igår, snygging. Detta vill jag göra om snarast möjligt. Märkligt vilka besökssiffror och sidvisningar det var då! Undrar varför. Är omvärlden så instresserad av vad jag hittar på? Spännande! Kanske till och med läge att sitta i en buske med mörkerkikare för att se vilka stalkers som vallfärdar hit för att titta på mitt hus också. Kunde ju vara lite intressant kanske. Och så har vi ju nåt att skratta åt. Liveunderhållning ska inte föraktas inte. Eller är det så att folk tycker att vi ska go public så de kan se själva hur och vad vi gör? Filt ute på gräset kanske funkar om någon vill smygtitta. Jag hoppas bara inte dom som vallfärdar hit nattetid har små barn, för det skulle nog inte soc tycka om ifall barnen lämnas ensamma under natten, eller skuffas undan till barnvakter var och varannan natt, eller till och med dras ut i mörkret och kylan bara för att föräldern verkar ha lite felkoppladfe synapser. Men jag ska hålla koll och se vilka det är. Kan inte låta bli att tycka det här är riktigt underhållande.

Kommentarer
Postat av: Teenah

En av besökarna är jag. Ditt liv fascinerar mig otroligt mycket! Nästan lika mycket som mitt eget!! ;)
Om nu bara resten stod för sitt intresse så kunde dina kommentarsfält bli lika intressanta som blogginläggen! Åtminstone om det är anständigt folk som vet hur man för sig i nätsociala sammanhang.
Kram, Teenah

2013-06-13 @ 11:18:01
URL: http://teenah-2013.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0