ommöblering

Efter att ha tillbringat gårdagen i glada vänners sällskap och käkat God mat, blev det då dax att få lite ordning på torpet igen. Tur jag hade lite bärhjälp, annars hade det blivit smått tjurigt att flytta på grejerna. 
 
Långt ifrån klar, men en bra bit på väg, och detta kommer att bli bra. Det känner jag på mig.
 
Efter att ha promenerat jyckarna lite är det nu dax att ta nya tag och även smöra lite för tvättmaskinen. Från ingen tvätt alls till sjukt mycket tvätt på nolltid. Strunt samma, det blir bra. Och jag kan lika gärna fixa lite nu så slipper jag det sen. Dessutom blir det en roadtrip imorgon. Kanske till och med idag.
 
Imorgon blir en toppendag på nästan alla sätt och vis. Och snälla,inget regn...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0