Äntligen!

Och där var det avklarat. Jag har lyckats ta mig in på min gamla blogg och ändrat lösenorden till slut. Så nu är det ingen som kommer åt de hemligstämplade inläggen. Ändrat aktuell mailadress där också, eftersom den mailen som var ansluten till bloggen blev kapad, och jag har fortfarande inte lyckats få tillbaka den.
 
Detta gör nu att jag faktiskt kan dela med mig av en del av mina innersta tankar, känslor och händelser på ett säkrare sätt utan att hela världen behöver bry sig. Min andra blogg är lösenordsskyddad, så vid intresse får ni väl fråga mig om adressen dit och vilket lösenord det är på inläggen.
 
Känns bra att ha koll på den biten igen. Gillar inte riktigtnär ens konton blir hackade och eller kapade av andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0