Baka

Om man skulle komma igång med att göra de där kladdkakemuffinsen snart kanske? Helst innan hela dagen har gått.
Var precis ute på en skön promenad i solen, och jyckarna busade runt som ystra kalvar på grönbete. Disel hittade en pinne som han prompt skulle bära med sig i säkert 200 meter, och den blev mindre och mindre och mindre, för han kan ju så klart inte låta bli att tugga samtidigt. 
 
Så blir det ovälkomna utgifter framöver också känner jag. Verkar som det får bli ett tandläkarbesök, för en tand känns inte helt okej. Tror en lagning har släppt, och det värker långt upp i kindbenet. Och när sånt väl börjar kännas har det ju oftast gått ett tag, och billigare ju längre man väntar blir det inte. Det har vi ju erfarit förr. Hade helst bara velat dra ut eländet just nu, men nä. Ska vi inte göra. Min superduktiga tandläkare får fixa detta. Ska bara spara ihop lite pengar först. Har jag en svinaktig tur är det bara bihålorna som spökar och lurar till mig lite tandvärk, men det ska jag inte räkna med...
 
Nä, muffins var det ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0