Blåbärssoppa

Ja, det måste man ha när man varit ute i snön. Så nu har jag fyllt på i kylen och skafferiet.
 
Plockade med mig jycken och hade ett vanligt fast halsband på honom. Ingen sele och inget strypkoppel. Och det gick jättebra. Lite dragande då och då, men inget som upplevdes som jobbigt. Skönt att jag vågade prova trots snö och halka. Och ännu skönare att han gick så fint. Träningen går verkligen framåt, och det är såna här stunder man gläds åt och kan plocka fram ur minnet de dagar inget funkar och hunden och jag har vitt skilda åsikter... Sen hjälpte det ju lite att den lilla odågan inte var med.
 
Massa tankar i huvudet. På allt möjligt och omöjligt. Men dom tänker jag inte lufta här, utan tar det i den privata bloggen istället. Det är skönt att skriva av sig lite ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0