en rätt hyfsad dag faktiskt

Får jag väl sammanfatta dagen med. Fika och trevligt sällskap, en samarbetsvillig hund och en bra pratstund med världens bästaste pojke. Men däremot var jag för lat för att ge mig ut och handla, så nu är ciggen slut. Tror jag har nåt paket med nån halva i, om jag letar, och skulle jag inte hitta det så får jag ju helt enkelt skippa morgonciggen och vänta tills jag kommer till stan. Får väl se hur pass ilsken jag hinner bli imorrn. Just nu är det rätt okej och så här under täcket har jag inget sug efter en snöig och kall balkong och en cig. Godnatti med er alla! Har ju sjuka siffror på besöksantal och sidvisningar. Helt otroligt! Det trodde jag aldrig jag skulle få uppleva utan att bli nån sämre B-kändis. Sov gott, för det ska vi göra här. Så gott det går nu när inte hela flocken är samlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0