Filmkväll

Japp, det blir det idag. Eftersom jag ska ut imorrn så får det bli lite kvalitetstid med sonen min ikväll. Och så blir det filmkväll med en kompis lite framöver, efter påsk och Göteborg. Kompisens plan hade nog varit redan ikväll, men nej, vi tar det senare istället. Och när vi pratade om filmkväll så blev jag ju så dödligt sugen på grönsaker och dippa, men jag har redan gottis så det räcker här hemma. Får bli dippa en annan kväll istället. Och så hittade jag fyra actionfilmer i bokhyllan idag. Jag hade inte ens en aning om att jag hade dom filmerna, och jag har inte sett dom, så då har vi ju att titta på ikväll.
Det blir mys och godis i sängen bestämde jag mig för. Och jyckarna får inte vara med i sängen ikväll heller. Det var ju lite sura miner ifrån dom igår kväll. Dom tyckte inte alls att livet var rättvist ifrån ett golvperspektiv. Så synd om dom då... haha.
 
Tid för morgondagen är också bestämd nu, så det blir upp hyfsat och iväg till jobbet. Sen hem och fixa lite käk och så får jag ju börja fundera på vad jag ska ha på mig, och sen iväg. Ska bli så kul! Dessutom så har jag vissa aningar om att jag inte behöver frysa allt för länge efter att jag kommit hem och in i värmen igen. Alla förutsättningar för en bra lördag med andra ord.
 
Snart söndag nu. Undrar vilket det blir. Pengar eller inte pengar...  Men blir det inget byte senast på söndag så... Hon har ju haft alla världens chanser då att kontakta mig eller genomföra bytet. Och jag är fullkomligt säker på att hon läst inlägget som var till henne. Alltså vet hon ju vad som gäller om söndag.
Så hoppas jag att hon snart förstår att det är dags för henne att söka på annat håll efter sängvärmare, pojkvän eller vad hon vill. Det är inte ens lönt för henne att hoppas på att den hon just nu suktar över, ska komma till henne. Sorry, ex pal, men så är det. Sad but true...
 
Och så snöar det multum igen... Usch. Stackars små vårblommorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0