fredag

Hade ju tänkt komma igång och träna idag, men det sket sig duktigt. Så jäkla typiskt, men inget att göra åt. Fan med.
 
Funderar över människors ondska. Måste vara riktigt fel i huvudet på en del. På allvar alltså. Helt osannolikt stört vad folk kan göra mot andra människor och djur. Ofattbart. En del människor hade det varit en välgärning att befria mänskligheten ifrån.
 
Jaja, ser iaf fram mot ikväll. Tänker inte låta något hindra mig från att ha en trevlig kväll med gott sällskap. Ska bli riktigt skoj. Jag behöver komma ut lite och umgås och ha trevligt. Sen finns det säkert ett och annat sämre sortens spån som tycker jag trampar dom på tårna, men det är högaktningsfullt inte mitt problem. Jag ska ha en toppenkväll, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0