Fredag kväll

Det var filmen det. Och malacos kolasnören. Gott gott! Till och med hundarna har varit ute på sin nattrunda, och allt är lugnt. Alla ligger och sover på sina respektive platser, med undantag för mig. haha
Kan ju säga att det fortfarande är kallt ute, och att man bör hålla sig inomhus. Men jag lär inte frysa i natt heller, för jag glömde stänga elementet, så nu är det svinvarmt i sovrummet så klart. I-landsproblem, jag vet... Och det är heller inte det enda ilandsproblemet jag har. Har fortfarande inte kommit på varken vad jag ska ha på mig imorrn eller vad det ska bli för middag. Funderar på tacos. Eller kanske ett försök till att göra nåt som liknar mammas biffar i sås.
 
Det står några tomtar och babblar precis utanför mitt sovrumsfönster. Vilka jäkla typer! Jag begriper inte vad de säger heller, så jag får ingen lajvunderhållning genom att tjuvlyssna. Dålig stil tycker jag.
 
Känner att jag borde släcka och försöka sova så att det kan bli lördag nån gång. Taggad? Oh yes... Gonna be aws!
 
Natti natti, folk och fä, tomtar och troll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0