Kvitt!

Eftersom inget byte mig veterligen gjordes igår, så är vi nu kvitt. Jag kommer lägga bilderna på ett usb och skicka, och minnet vill jag sen ha tillbaka. Det funkar bra att lägga det i ett kuvert direkt i brevlådan hos mina föräldrar. Och jag antar att jag ska skicka minnet till dina föräldrars adress?
 
Då var den saken ur världen. Bra bra. Och personen kan snart förpassas till glömskans hörn, och blekna till ett avlägset minne av någon som försökte förstöra, men som inte lyckades göra något bestående intryck.
 
Epic fail.
 
Och vi andra får lugn och ro, att utan vidare inblandning, ägna oss åt de personer som betyder något för oss, istället för att irritera oss på obetydligt folk som inte har vett att hålla sig utanför andras liv, försöka skrämma fram känslor och hota med saker.
 
Sååå skönt detta ska bli. Skulle vilja säga: Tack för din medverkan, var god lägg på luren. Gästlistan är fulltecknad, och ditt namn finns inte med längre, och kommer aldrig att göra det igen, oavsett hur mycket det bölas och skrivs på nätet. Inte heller är det lönt att fortsätta sprida skit om mig, eftersom vi vet att lukten av koskit brukar hänga tung på landet, och någon som kör gödselspridare har ju inte direkt luktsinne kvar till att plocka smultronen längs vägkanten.
 
Framtiden ser bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0