Låt oss vara!

I bilen idag pratade jag och han om dig. Vi är trötta på dig. Vill inte ha dig i våra liv. Vill få vara ifred med varandra. Utan att du stör och förstör. Han sa att han inte varit ihop med dig och att han bett dig låta honom vara. Att han älskar mig. Och jag honom. Att vi vill att du låter bli oss, och slutar terra oss. Grejerna du ska ha av mig finns hos pappa, i utbyte mot 800 kr i kontanter, spikes koppel och så får jag påminna om utskrifterna du sa du skulle fixa till pappa. Du behöver således inte snoka runt och kolla bilar på parkeringen utanför mitt hem. Dina grejer finns hos min far, och dit hittar du. Låt nu oss få vara ifred ifrån dig i fortsättningen, och du får hitta ett annat offer eller kk eller vad nu du så desperat letar efter. En pappa till din dotter kanske, vad vet jag? Men oss lämnar du ifred. Ingen av oss orkar med dig, och det var inga vackra ord jag hörde om dig efter helgen som var. Ingen av oss vill höra ifrån dig igen och ingen av oss vill ta i dig med tång ens. Lämna oss ifred nu tack. Hoppas du förstår vad vi säger till dig nu. / Din fd vän och mannen hon älskar.
 
Ps! Hörde nåt om att du inte skulle bo kvar. Blev det för dyrt med teneriffaresan så du inte har råd att bo kvar, eller har hunden ylat för mycket så grannarna tröttnat? I vilket fall, lycka till med flytten. Min bror kommer inte hjälpa till igen. Inte din inbillade pojkvän heller. Hoppas du har fått hunden rumsren nu så att den inte förorenar och förstör ditt nya boende. Jag vet inte vart du ska flytta, men jag antar det inte blir dit jag hoppas på. En annan planet. Men det har du nog inte råd med eftersom jag fortfarande inte fått mina 800 kr i cash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0