nalle och pengar

Fortfarande inte fått hundens koppel eller pengarna. Hur lång tid ska det ta? Verkar som att det inte var så angeläget att hämta tillbaka telefonen. Ganska slött av henne faktiskt, när det var så viktigt innan. Eller var det bara för att vara besvärlig. Jag har gott om tid, tycker bara det är dålig stil att inte få saken ur världen, så som hon gapade innan. Då verkade det livsviktigt att ta tillbaka telefonen, men efter att jag skaffat en ny, så var det inte lika intressant längre. Vad drar man för slutsatser av det?
 
Spelar ingen roll. Hon kommer aldrig in i min vänskapskrets igen, tyvärr. Men kan man inte lita på sina vänner så klarar man sig bättre utan dom. och detta var ett lysande exempel på ensidig lång vänskap som uppenbarligen bara betydde något för den ena parten.
 
Det var hennes val att göra så. Att kasta bort en lång vänskap. Och det är hennes samvete. Inte mitt. Men hon har väl rätt i sin blogg. Att hon aldrig nånsin gör något som inte gagnar henne själv. För att inte är det dottern hon sätter främst, det är klart och tydligt bevisat. Men som sagt, hennes samvete. Om hon hade haft nåt, vill säga. Det har nog tagit semester sen ett tag tillbaka. Verkar så iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0