usch usch och blä!

 
Gick upp i morse, hyfsat tidigt, eftersom jag skulle jobba. Ut i köket för att fixa frulle, och medans mackorna grillade sig i brödrosten så blir jag yr i huvudet, det svartnar för ögonen och jag mår illa. Vacklar till.
Nästa grej jag blir medveten om är att jag ligger på golvet, ont i hela kroppen och att mackorna hoppat ur brödrosten och är iskalla.
 
Ja, det var ju bara till att försiktigt resa mig upp, grilla nya mackor och ignorera allt aj-aj. Och promenera in till stan. Jobba och promenera hem igen. Har kallsvettats hela förmiddagen också. Det är fan otäckt att bara svimma så där. Känner mig lite konstig fortfarande, men det går väl över snart. Men man blir faktiskt lite rädd när sånt händer. Måste ju legat där en stund, eftersom rostebrödet hade kallnat helt igen. *ryser*
 
Nä, det vill jag inte vara med om igen tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0