Usch usch!

Lite skämtsamt kan man säga att jag har ont precis överallt, förutom handflator och fotsulor. Märkligt vad feber kan göra med kroppen. Är inte ett dugg piggare nu än när jag kom hem. Linus har iaf tack och lov fått experthjälp med läxorna, så det tackar jag för.
 
Noterade att en tjej tagit bort sin civilstatus helt och hållet, och när jag frågade om det blockerade hon mig. Jaha, det var visst känsligt det där. Jo, eller hur? Och headern till bloggen var visst borta också. Det var ju på tiden, den kändes ju en smula inaktuell kanske... Med bild på nånting jag ska ha pengar för. 
Hon kanske faktiskt blivit dumpad, annars hade det väl snarare varit bättre att säga att de fortfarande är ihop. Vad vet jag, vad vet jag...  Men det är ju klart, att är hon dumpad så lär det väl svida ganska bra i kassakistan, och för hennes ego. Hjärtat hennes svider nog bara över henne själv, och tillintetgjorda planer för en glidsam framtid. 
 
Och återigen, inga koppel och kontanter än så länge. Men då blir ju heller inte telefonen med bilder på dottern och dotterns far återlämnat.
Vill hon nu inte ha telefonen och ge mig pengarna så kan jag ju skicka över bilderna till henne och så har Linus större nytta av luren än vad hon har. Och det hade ju varit fint om hon kunde meddela något om, så jag vet hur det blir... Men det kanske är för mycket att förvänta sig av någon som även tidigare visat en total okunskap om hur man besvarar även de enklaste frågor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0