@ work

Då var Linus lämnad på kalaset, och för en gångs skull var han på plats i riktigt god tid. Annorlunda upplevelse kan jag säga. 
Disel var allmänt pinsam genom att ha ränneskita mitt på torget, där halva Skåne samlats för att titta på Robin som skulle ha nåt uppträde. Och så springer man ju givetvis in i en av de personerna man hellre vill möta i en mörk öde gränd, utan vittnen. Hade lite tur och nästan tappade kopplet just då, så personen råkade få en rejäl knuff. Inget jag tänker be om ursäkt för eftersom det faktiskt inte var med flit, och personen kan gott ha det för den delen också.
 
Nu har jag tre timmar att fördriva på jobbet, så det känns inte så där jättestressigt. De har dessutom själva snyggat till i köket, så jag får lite tid över till lite pappersarbete. Det var ju snällt av dom...
 
Låter nästan som om det var festivaldax här utanför. Enda skillnaden är att festivaldax är så mycket roligare. Jaja, Vi vinner inte ESC detta året. Haha. Tack och lov för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0