Blä!

Gött väder idag, solen skiner och det är varmt. Men känner mig ändå lite off idag. Vissa dagar är sådana, och idag är väl en sån dag antar jag. Sådär lagom kul faktiskt, men det blir väl bättre. Annars får jag parkera mig ute med jyckarna och bara sola lite. Eller nåt.
 
"When your kids knock and you don't jump right out of bed, I know that I've got all your attention... That makes me smile..."
Yep, sagt i en tv-serie jag tittar på ibland. Made my day.
Nu blir det en kvällspromenix och sen blir det lite mätande av kroppsdelar så att jag kan bli färdig att beställa klänning. Hittat en heeeeelt underbar tygtrasa som jag bara ska ha! Måttbeställd och skräddarsydd, och tyvärr inte helt billig, men vad fan! Får väl mingla runt på finare cocktailparties för att kunna använda den mer än en gång i livet då. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0