Härligt!

Riktigt bra dag idag med. Trots det blev lite sent i säng i natt så var det inte alltför lång sovmorgon idag, eftersom Lille Mats Rallysprint stod på planeringen. Så vi gick upp, gnuggade ögonen lite och fixade fika, och sen drog vi på rally. Solsken, rally, trevligt sällskap och fika är ett bra recept på en lyckad dag.
 
Men dagen är inte slut än, så det blir säkert lite fler trevligheter innan det är dags att blunda för natten. Fick mig ett riktigt gott skratt under eftermiddagen också. En riktigt förtretad morrhoppa som gapade och hade sig på gubben sin, och han vände bara på huvudet och suckade och sa till henne att han inte förstod vad hon menade, och fortsatte med sitt. Hade jag varit han så hade jag sannolikt frågat om hon var helt förstoppad i tankeverksamheten eller nåt. Fast det vet jag ju redan att hon är, men det var bara så hysteriskt kul att höra detta... Tur man inte träffar henne så ofta, för nästa gång jag gör det, kommer jag nog ha lite svårt att hålla mig ifrån att småfnissa. Ja, så elak är jag, men när folk inte fattar hur otroligt urbota korkade dom gör sig så är det faktiskt förstaklassig humor. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0