Jag hörde...

...en gång ett talesätt; Har man en glad dag så regnar det. Och det regnade sannerligen idag. Njöt av den varma kvällen igår, groggade, käkade god middag och satt och kommenterade ESC i riktigt gott sällskap. Blev sent i säng och en hel del snack innan vi.  kunde sova.
Sen, antagligen tack vare groggen,.blev det lååång sovmorgon och morgonmys. Märkte aldrig att någon ville ha en bit av täcket förrän jag vaknade, med huvudet på ett litet hörn av kudden och lagom svettig.
 
Var inte fel att kliva upp ur sängen rakt ner till köket och det nybryggda kaffet. Blev god mat idag med, och faktiskt lite pingis. Har tappat skillsen märkte jag, men det var hysteriskt roligt. Tanken var sen att dra ut och geocashea, men det blev skogspromenad i den underbara bokskogen istället. Var länge sen jag var just där men det var trevligt idag med. Hundarna tyckte det var toppen att få busa av sig också.
Så det har varit en bra helg. Var jätteskönt att hitta på något och vara iväg lite. Och inte en skitstövel eller snorkråka så långt ögat nådde. Absolut suveränt!
Hur kan man inte älska bokskog? Sååå underbart och fridfullt. Måste göras snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0