Onsdag

Då är sonen på ESC och har det gött... Hoppas dom har kul och att han inte är allt för trött och gnällig när dom kommer hem senare ikväll.
 
Har fixat lite betalningar också. Varför är det alltid så tråkigt att göra det? Men bra blev det, så jag får trösta mig med det.
 
Fick överraskningsbesök i eftermiddags också, med vaniljbullar, ganska oväntat men ack så trevligt. Så det blev lite småprat och fika. Eller småprat var det väl kanske inte... Snarare skitsnack på låg nivå med några rejäla asgarv. Kul med gemensamma bekanta man kan ha roligt åt. Och kul med folk som får för sig att bara titta förbi och säga hej, så där helt spontant. Var ute med hundarna precis då, och de drog mig flera meter när de fick syn på bilen. Sen drog de ännu mer när de fick syn på påsen med fikabröd. Som om det var till dom va? Skulle inte tro det.
 
Hade med jyckarna en vända till stan, och de fick springa lite lösa i hagen. Tydligen passade det inte att springa och busa när de väl fick tillfälle, utan gick mest och nosade var för sig i stilla mak. Biffen fick ett helt vanligt halsband på sig idag, inget stryp och ingen sele. Han skötte sig jättebra, men värmen tog väl udden av överskottsenergin så att han inte orkade dra mig runt halva stan. Tur det, för jag hade inte orkat bli runtdragen. Känns fortfarande i kroppen att jag var dålig, men det blir bättre och bättre. Nu har jag dessutom fått i mig lite kaffe, så det ordnar väl till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0