sängdax

Fullt i sängen, som vanligt. Har en kelsjuk schnauzer tryckt mot mig och den kära terriern har kört in huvudet under täcket och trängs med mina fötter. Knashund!
 
Han fick ett ryck tidigare och skulle ligga i mitt knä. Där fanns en dator, men det struntade jycken i och kravlade längre och längre upp. Lite svårt att ta en bild på så nära håll, men strunt samma. :-)
 
 
Har en dunkande huvudvärk nu ikväll, och jag är rätt säker på att det kommer av all frisk luft jag har fått i helgen. Och folk säger att det är nyttigt med att vara ute i friska luften? Pyttsan...
 
Har nästan halva veckans aktiviteter planerat nu, men det finns plats för att knölar in ytterligare trevligheter och lite jobb på det. Får hoppas på ännu mera bra väder, det hade varit moset på grädden det. Haha Godnatt, sov gott, dröm sött, puss och kram och var redo för en ny härlig vecka. Going out strong! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0