Torsdag

Det är fasen inte klokt vad tiden går fort. Snart helg igen. Var har denna veckan tagit vägen? Måste finnas något svart hål som äter upp tiden...
 
Såg en gestalt igår som var obehagligt lik en person som inte finns med på favoritlistan. Till och med sättet att gå var samma. Det kan ju ha varit denna person, även om jag finner det väldigt osannolikt. Man tror att alla är unika, men så plötsligt ser man en dubbelgångare. Eller nåt som måste vara det iaf.
 
Jaja, snart helg, och jag hoppas på toppenväder inför helgens stundande roligheter. Inte lika kul om det regnar... Men det får bli regnkläder på, så fall, för iväg ska jag. Så det så. :-)
 
Och så kan jag ju tycka att hundarnas foder ser allt annat än aptitligt ut... Men både dom och katten är bat shit crazy about it. :-P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0