två veckor och tre dagar

Kvar till resan. Behöver jag säga att jag längtar vansinnigt mycket?

Så jäkla frustrerande att gå och vänta när jag vill iväg nuuu! :-( Helst idag. Med en gång. Jag behöver det verkligen. Komma iväg lite och få annat att tänka på och få lite lugn och ro. Ett totalt avbrott från allting. Från folks bullshit, attityder och värderingar, skitsnack och stolpskott. För att inte tala om utebliven information och osanningar.
 
Man lär sig mer om folk hela tiden, och nu vet jag ju var jag har ytterligare en person, hur den ser på mig och vilket värde som människa jag har för den. Väldigt tråkigt att det var lite lägre värde än vad jag trodde, men man kan inte hjälpa alla. Vissa vill inte bli hjälpta när det väl gäller och om de slösar bort mig som resurs tänker ju jag inte ödsla min tid mer på en sådan person. Jättetråkigt att det skulle visa sig vara så här trots allt.
 
Fan, kan inte tiden gå lite fortare???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0