Kända bloggare

Har suttit och kollat runt på lite andra bloggar, och givetvis hamnar man hos de mer kända bloggarna. Väldigt intressant läsning måste jag erkänna. Underhållning på hög nivå en regnig dag som denna då det inte finns något bättre att göra.

Får väl tacka dessa personer för att ha livat upp min dag med flertalet gapskratt. Här kommer lite kommentarer om vad jag läst och sett. Och jag citerar inte ordagrant, utan skriver vad jag kommer ihåg och hur jag uppfattade sammanhanget, eller vad jag har dragit för slutsatser.


*En liten bloggerska kritiserar en annan bloggerska utan att nämna namn, och menar att det är intressant att personen stoltserar med light cola. Senare läser man red bull light överallt i hennes egen blogg. Kasta inte sten i glashus tänker jag.

*En liten bloggerska tjatar om sitt godis och hej och hå, skryter om att hon inte har gått upp mer än högst ett kilo, samt att hon snabbt kan träna bort detta igen. Men hallå, hur ser tjejen ut eller? Samma tjocklek som jag, och hade då sannerligen behövt ett antal kilo på kroppen för att se sund och kramgo ut. DET ÄR INTE COOL ATT VARA BENGET! Inte det minsta snyggt heller för den delen.

*En liten bloggerska glädjeyrar om att hon hittat en BH i rätt storlek, för annars har hon svårt med det. Okej, stackars liten! Skulle kanske inte ha pumpat upp brösten så att till och med Pamela Anderson kunde bli avis? Då får man fan skylla sig själv om det inte finns underkläder i rätt storlek som inte ser tantiga ut. Det är inte normalt att ha så stora bröst om resten av kroppen kan gömma sig bakom en lyktstolpe!

*Många av de små söta bloggerskorna menar samtidigt att de har Sveriges största blogg. Intressant att så många bloggar kan ha samma antal besökare så att de alla ligger på delad förstaplats... Hihihi...

*Är på det eller det caféet... Hämtmat hit och lattes dit. Shoppa shoppa shoppa...

*Dagens outfit. Det här plagget är därifrån, det här plagget är därifrån, skorna är från där och smyckena är från där borta runt hörnet. Gigantiska solglasögon. Som om de vore en världskändis med ringar under ögonen.

*Shopping, naglar, fest, shopping, latte, fest, shopping, frisören, inbokat möte med förälder eller kompis, shopping, extensions, shopping, naglar, bakis... Ja, inte konstigt de blir slitna och måste vila upp sig, få olika sammanbrott eller spendera långa tider utomlands.

*Idolbilder av sig själva, helst flera i varje inlägg. Är spegeln trasig hemma???

*Småhundar är viktigt. Jätteviktigt. Vilken tur att jag också har en dvärghund. Synd bara att jag inte hittar fotot på mig, dvärghund och solglasögon...


Nåja, kan lägga upp en idolbild jag med, bara för sakens skull. *flinar*


DrLove.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0