Min drömresa

Man har ju alltid lite man ska göra innan man dör, och själv ska jag åka iväg och dyka med hajar, titta på valar och lite spännande landlevande djur i Afrika. Vithajar hade varit synnerligen intressant att dyka med, bara för att ha gjort det liksom. Dessutom är de ganska spännande djur.

Såklart finns det andra saker jag vill göra också. Till exempel en ridsafari i Afrika. Hur fräckt hade det inte varit att rida på savannerna och se de vilda djuren?

Och så vill jag även göra detta:
för att titta på:

Så häftigt att jag inte finner ord för det.













Någon gång i livet ska det bli verklighet. Jag längtar och har redan kollat upp lite info kring att dyka med hajar. Vad det kostar och sådant. Kan ju säga att det blir inte till nästa års semester iaf, men sen får vi se. Beror på hur bra man lyckas finansiera det hela. Haha...

*over and out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0