Vaddå titel?

*wooohoooo* Springer runt, vevar med armarna och skuttar! Nu är den färdig. I stort sett. Eller det stora jobbet är avklarat. Bara finputsningen kvar. Det tar jag imorgon.

Och så blev jag uppbokad på lördag kväll. Linus blev inte glad alls, så han ska se om han hittar en kompis att sova över hos så han slipper hänga med. Det blir antagligen att spela dartmatch, för de fick inte ihop ett fulltaligt lag. Snäll som jag är så gick jag med på att hoppa in som reserv. Vad skulle världen göra utan lilla mig, det har jag funderat på ofta. (att folk skulle ha en person mindre att störa sig över hör ju inte hit tycker jag...)

Fast nu är det ju inte i mitten man helst vill ha pilarna, utan i det lilla lilla fältet i mitten av nummer 20. Innersta mitten, Bulls Eye, ger 50 poäng medan det lilla fältet, trippeltjugo kallat, ger 3x20, dvs 60 poäng. Tänk själva, tre pilar i  bullen, eller tre pilar i T20... Vilket vill man helst ha? Och förresten, yttersta mitten ger 25 poäng. (kan ju inte räkna med att alla vet hur dart fungerar. Vet knappt själv ibland...)

Har inte tränat dart på alldeles för länge nu, så några svindlande höga poängsummor lär jag inte få ihop. Fast det räcker väl med min närvaro så får de andra i laget göra resten hoppas jag. Äh, det blir nog bra. Hoppas bara motståndarna är trevliga. Avskyr stöddiga och överförfriskade dryga typer. Det kan förstöra hela kvällen.

Känner mig ganska trött och lite flummig nu. Kanske borde dricka upp teet och hoppa ner i sängen och sova lite? Har ju faktiskt jobbat stenhårt idag. Började tidigt i morse med att jobba. Sen hem, surfade runt lite och kollade in Facebook. Sen har jag jobbat med skrivandet för fulla muggar, duschat lite (och oftast när jag duschar så tar det lååång tid) och varit en vända på stan ikväll. Hade lite ärenden dit.

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0