Novelltävling

Nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev sist igen, men har inte haft motivation eller ork för att blogga. Det går i vågor det här...

Hänt sen sist? I stort sett nada.

Har dock börjat ha koll på sidan Kapitel1 nu igen, och upptäckte att de hade månadens novell. En tävling. Så med bara ett par timmar till godo fick jag in ett tävlingsbidrag.

Vad jag nu tycker är att folk ska gå in på Kapitel1.se, klicka sig vidare till månadens novell och kika runt. Min novell heter Den Sista Resan och är skriven under författarnamnet AlexFson. Finns många bra noveller där, för den som gillar att läsa, och för att rösta så fixar man bara ett snabbt medlemsskap. Inga svårigheter med det.

Man kan vinna en lektörsläsning av sin novell. För de som inte vet vad det är så kan jag berätta att en lektör sitter och läser manusen som skickas in till bokförlag innan de ges ut eller tittas närmare på. Det är alltså ett bra sätt att få lite mer feedback på det man skriver.

Ett par dagar återstår av röstningstiden, så masa er iväg dit om ni inte redan har gjort det. Givetvis blir jag ju gladast om ni röstar på mig, men rätt novell ska ju vinna, och smaken är olika om vad som är bra.

*over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0