Snyft och snörvel? Och ett tack...

 
 
 
 
Hen skulle aldrig ha lagt näsan i blöt från första början, eller ljugit värre än en bunke medelålders män i en bastu. Eller gått bakom ryggen på en av sina bästa vänner. Eller fortsatt ljuga för folk hit och dit. Hen skulle kanske ägnat lite mer tid åt studierna istället för den dolda bloggen, och kanske fått lite bättre studieresultat också.
Och så sitter hen där och tycker uppenbarligen väldigt synd om sig själv. Ja, så kan det gå när man inte är ärlig.
För att citera hen: "Trist."
Eller nä, inte så trist tycker jag. Det är nog på tiden att hen lär sig hur världen funkar, men det är svårt att lära sig det om man inte vågar veckla ut vingarna och flyga, och lämna boet och äggskalen.
 
Men med tanke på hens väldigt medmänskliga och väntrogna (ja, jag var ironisk!) handlingar, tror jag en kvast hade passat bättre än vingar faktiskt.
 
Fast jag kommer ju på nu att jag skulle ha gillat statusen innan jag stängde igen den dörren... Fan med, alltid är det något man glömmer. Får göra så här istället: *GILLA*
 
Får än en gång uttrycka min förtjusning över gratis underhållning så här på slutet av helgen. Det var jättespännande och gav ett antal skratt. Det är bra, fortsätt så. Det är precis så jag vill ha det, so just keep up the good work. Då behöver ju inte jag göra jobbet själv. Och ett gott skratt förlänger livet säger man ju. Shit vad gammal jag kommer att bli!
Men ändå, så bär det mig emot lite grann att be hen fortsätta, eftersom det just är hen det handlar om. Men så tänkte jag att vad fan, för gammal vänskaps skull så go on! Underhåll mig! Det är bara intressant och levererar goda skratt. Men jag tror ju inte att hens avsikt var just den. Skit sak samma, det var så det blev iaf.
 
Nu är det sängmys som gäller, och jag skulle tro att det kommer att fortsätta småfnissas lite en stund till. För att inte tala om hur mycket det kommer skrattas imorgon. Kan det bli mer underhållning kanske???? Spännande detta ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0