tisdag

Första skoldagen verkar ha avlöpt bra för min underbara parvel. Och det bästa av allt var att han inte hade några läxor tyckte han.
 
Dagen avlöpte dock inte helt enligt planerna och ett samtal nu ikväll bekräftade vissa misstankar jag haft under dagen. Känns inget vidare faktiskt. Hade önskat att jag fick veta tidigare, och inte så här i efterhand, men folk kanske inte ville oroa mig i onödan, vad vet jag? Hade jag inte haft förmågan att känna på mig saker hade jag fortfarande inte vetat.
 
Önskar ibland att jag inte kunde känna på mig saker, livet hade nog blivit enklare då. Nåväl, nu är det som det är, oavsett vad jag tycker om saken. :-(
 
Fick handlat hundmat idag iaf. Tur det, annars hade jyckarna fått äta kattmat. Inte för att de hade misstyckt till det, men ändå...
 
Imorgon blir en tidig morgon, för jag har råkat dubbelboka mig på både jobb och akupunktur, så för att hinna med allt blir det till att kliva ur sängen fy svinskit tidigt. Jag som avskyr att lämna sängen...  Inget att göra åt. Bara till att låssas vara pigg, glad och utvilad. Och hoppas att jag slipper mardrömmar i natt igen. Blev iaf inte skräckslagen, men obehaget var ganska stort. 
 
Och så är fredag kväll uppbokad. Ska iväg och grilla. Ska bli trevligt. Funderade lite löst på utgång i Kristianstad på fredag, men grilla låter mycket bättre. Särskilt med folk jag inte umgåtts så mycket med på sistone.
 
Naughty night, bitches!
 
Avslutar dagen lite bättre Tack och lov. Det behövde jag. Aldrig fel att prata lite med nån som bryr sig. Tack och kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0