Hm...

Haft bloggen nere ett tag och nu när jag öppnade den sa det poff och det blev drösavis med tassande här. 
Har folk inget bättre för sig än att hårdbevaka en nerstängd blogg???
 
Lite kul är det ju faktiskt. Visste inte jag hade fans. Det är ju nästan så man funderar på att ta upp skrivandet igen. Tydligen är mitt liv spännande att läsa om. Men det pågår en massa i mitt liv som inte skrivs här. Så det hade ju varit olidligt spännande om ni kände till allting. 
 
Nä, allt behöver inte berättas eller delas med alla. Vissa saker har helt enkelt inte folk med att göra, Hur nyfikna ni än är.
 
Nu blir det sova så att man kan vakna snart och se vad Sven Storm har ställt till med. Spännande. Våran julgran har redan omgrupperat sig iaf. Med belysning och allt.
 
Natti natti folk och fä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0